EN ANKAS KVACK EKAR INTE, INGEN VET VARFÖR!

Felicia: Eftersom att det är så fint väder, vill du ut och jobba på brännan lite med mig? :)
Frida: haha jaa kör på det!
Felicia: Men har hört att det ska börja regna, så vi kanske kan bygga en ark också?
Frida: Ja!

Så nu ska jag över till Frida och bygga en ark. Jag menar, har ni sätt vädret? Men måste faktiskt dra till ByggMax och hämta lite material... Nej, jag skojade bara. Kul va? Nej, inte precis. Mamma tvingade mig att följa med till husensjö där vi är bjudna på typ middag. Jättetrevligt, men jag är typ halft sjuk så det kommer suga för min del. Mår jätteilla och har hur ont i magen som helst. Jaja, kemiboken får lysa upp min närvaro... kul!



↑ Sur cheeyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0