FAN VA BRA JAG ÄR! BORDE BLI KOCK!

Fasiken vad gott det luktar här i lägenheten. Tror nog att mitt VG i hemkunskap faktiskt stämde ändå, haha! Nej, men om någon minut ska jag ta ut kakorna eller vad det nu är. Sen ska jag kolla på filmen ''Älska mig''. Alla säger att den ska vara bra, så jag ska se :)



FÖR ER SOM OCKSÅ VILL SE FILMEN SÅ ÄR DEL 1 HÄR ÖVER! ↑

Update: Tog ut kakorna och dom blev lite stora... har inte smakat än men dom verkar jättekladdiga inuti och nästan brända på toppen. Dom ska ju inte vara smetiga! Kanon Felicia... riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: lovisa lorentzon

Har du laddat ner den filmen? Såfall vilken sida? :*

2011-05-22 @ 19:14:25
Postat av: ida

den filmen var riktigt bra asso :O

2011-05-23 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0