IBLAND VET JAG INTE RIKTIGT VEM JAG ÄR...

Ibland vet jag inte riktigt vem jag är, var jag är eller var jag står i livet. Kanske det bara är en vanlig tonårskänsla, men jag känner mig förvirrad liksom. Jag brukar gå runt och tänka: ''Skapades verkligen jorden för att jag skulle rusa upp i trappan och storböla? Vilja ta livet av mig. Vad fan är meningen med livet om jag bara sitter här och...äter`'' Jättesvårt att förklara, menmen.

Har kommit hem ifrån en chill träning. Nu ska jag plugga lite mer, sjunga lite och sen kolla på big brother. Lite awesome ändå, ellerhur. Hehe... Nej , men kommer visa lite senare vad jag har klickat hem ifrån HM. Kyss :)

Loveyoubabe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0