J U S T | S A Y I N ' | W O N D E R F U L

Denna dagen stavas U N D E R B A R. Skolan har inte alls varit jobbig idag. Lite dryga lektioner emellanåt, men annars awesome. Jag och Frida är så fail så det är underbart! ♥ Seriöst, vi blev inlåsta på toaletten så att alla på moppekursen skratta åt oss. Vi stoppade en hel kö på McDonald's endast för att kunna få hämta en liten hamburgare en timme senare, letade pantburkar för att kunna komma hem med buss och så enormt mycket mer. Haha, fan vad jag älskar den tjejen asså. Nu ska jag poppa popcorn och städa rummet, samtidigt som jag kollar på Big Brother. Ibland är det bra att vara tjej!

Och vet ni? Frida hade sitt klass 2 moppe prov idag och medan jag väntade på henne så fick jag också göra det, fast mest för kul. Han rättade igenom mitt snabbt och jag fick 1 - 2 fel. Liiiiite awesome? Vi får hoppas att det gick bra för Frida också! Eller... näää!

Du är guld värd


Kommentarer
Postat av: Paulinne

Hahhahahaha om det är det ända du kan komma med så tycker jag verkligen synd om dig :) o jag vill påpeka att balett inte är i närhet not vad dina hobby balettkompisar säger ! Haha ^^ alla bara skrattade åt dig när jag visade inlägget :P och jag har inget emot stretdance btw,vad fick du det ifrån? :P jag blir bara jävligt irriterad när du skriver saker som du inte har någon som helst aning om .. Dude,jag dansar balett 25 timmar i veckan.. 7 dagar och jag vet bättre än vad du gör om balett! Och jag bryr liksom inte om du tänker ändra dig eller inte , bara du förstår nu att man inte ska ha fördomar om grejjer man inte vet så mycket om! Och där med får det räcka,jag pallar inte sitta och svara dig varje timma när du skriver samma sak om och om igen :P hehe bara så du vet.. Så vi behöver inte diiskutera det här mer ! Hej då XD

2011-05-04 @ 22:41:26
URL: http://paulinne.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till dagens blogg!

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon!:D

http://anneliih.blogg.se/2011/may/onsdag-dagens-bloggd.html#comment

2011-05-04 @ 23:32:36
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Paulinne

Haha asså du tror Typ att du är störst bäst och vackrast och du har fy fan för bra självförtroende vilket inte är bra ! Du måste kunna ta kretik från andra som läser dina inlägg du skriver och bara bita ihop. Du visar ju lika mycket själv att du tycker din åsikt är bäst men det tycker ingen annnan förutom du och dina så att kalla "streetdansare".. Ha ett roligt liv med dina negativa åsikter om allt :P ärligt talat så tycker jag bara synd om dig! -.-

2011-05-05 @ 07:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0