ALL I HAVE IN ME? IN MY MIND IS YOU.

"bra uppdatering". Nej men jag har haft en stressig dag ashell. Vaknade upp lite sent på morgonen så jag fick stressa till bussen som tog oss till röwnnoska där vi hade gymnasiebesök. Hade en grymt rolig dag där med Frida och kristin. Sen blev det tillbaka till skolan där vi hade två lektioner. På engelskan somnade jag och på matten gjorde jag inte ett enda tal, som vanligt. Jag brukar ha lätt för matte men jag tycker det är jättesvårt att hålla fokus. Istället för att lösa tal så skriver jag ner hur jag känner i mitt anteckningsbok. Har inte gjort ett enda tal på 3 skolveckor.. Känns bra. Sen blev det snabbt in till stan för träffa en vän och sen dans. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0