BABBLAR OM INGENTING

Jag har ingen aning om vad jag har gjort för att förtjäna detta. Problem efter problem väller in och jag klarar inte av detta mer. Jag har till och med försökt vara en bättre person och jag har gjort allt jag kan men saker bara händer och händer. Jag måste ha hjälp. Jag har försökt länge nu men jag klarar inte detta själv. Jag vet att det är något som är fel inom mig. Det finns en sjukdom där någonstans. Vilken vet jag inte, men något. Min dag idag har varit ett rent helvete. Det har pendlat mellan gråt och frustation, vilket inte har varit svårt att dölja. Jag menar, vartenda en i min klass kunde nog märka att det var något fel på mig idag. Jag försökte dölja, men när känslorna tar över går det inte att göra så mycket mer än låta det hända. Jag kastade saker, tog sönder pennor, glas osv. Jag tog ut ilskan på kroppsdelar. Jag var kaos idag och det kan mycket väl vara detsamma imorgon. Jag mår inte bra. Det var väldigt lägesen det var såhär allvarligt. Det fanns oändligt med tillfällen då jag bara ville ge upp. Bara lägga mig ner och försvinna för evigt. Känns så nu as we speak också. Som jag sa innan så behöver jag någon att prata med. Jag har ingen... Fick faktiskt frågan om jag behövde prata med kuratorn och så blev det. Jag kan inte göra på något annat sätt.. Jag vill ju sluta må såhär. Helst vill jag inte dela
Med mig med en Random brud men jag har inget val om jag vill få ett slut..


Kommentarer
Postat av: Emma

du vet vart du har mig om du vill snacka, fellebellebus. <3

2011-11-07 @ 20:14:19
URL: http://bfab.devote.se
Postat av: frida

1 problem av tio borta eller va va det du sa? let's fixa dom andra nio felle o jag finns där HELA tiden för nu har jag orken , riktigt mycket ork och nu jävlar ska jag finnas för dig! prommes!

2011-11-07 @ 21:18:44
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0