I'M COOLER THAN ICE, FLYER THAN WIND, HOTTER THAN FIRE

Rubriken = Eric Saades nya singel Hotter Than Fire. Check it out.

Fyfan vad jag älskar mitt liv vid sånna här tillfällen. Har kollat på Desperate Housewives (såklart) från klockan 1 när jag vaknade till 5, då jag insåg att jag hade sångpedagog om 20 minuter. Då blev det stressa stressa stressa in till stan, but i made it. Det gick också jättebra. Satte poker face och price tag galant. Efter blev det dirr till impulse där jag halvsov i soffan. Var extremt trött kan jag säga.. sen blev det dancehall fortsättning 1/2. Jag och emma kötade på med vår doggydance och det gav mig endorfin till att klara igenom hela run the world (girls). Sjuuuuk dans, men helt jävla underbar. Säger bara det, nacken har sin domsday imorgon..

nu blir det DH, såklart, och vila upp mig till en sönderpackad dag med grejer att göra! Hade mycket att säga idag, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0