IM NOT A ORDINAIRY GIRL, I KNOW THAT IM NOT LIKE ANYONE ELSE. BUT DOES THAT MAKES ME ODD?

Förlåt för att min depression tas ut i bloggen. Så fort jag fått en diagnos så kommer jag förmodligen starta en blogg om endast det så då slipper ni sånna här inlägg i min vanliga blogg. How does that sounds? Nej men har suttit hela kvällen med gitarren i famnen och för första gången på länge har textraderna bara ploppat fram. Känns bra att kunna skriva igen.. Det var ett tagsen. Imorgon blir det upp runt 6 för en joggingtur och sen gymnasiebesök på Olympia!

What would i be whitout you? I love you!


Kommentarer
Postat av: frida

Förmodligen ingenting ;PpPapP

Ne skojja älskar dig med.lite <3

2011-11-11 @ 08:03:09
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0