26 OKTOBER 2009

Kan du fatta det? För två årsen exakt idag, lärde jag känna dig. För två årsen började jag snacka med killen som jag upplevde känslan älska med för första gången. Jag kan inte ens räkna hur många som har sneat på att vi inte ens har träffats och att vi hade ett distansförhållande men jag kan inte beskriva hur underbart jag hade det med dig. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, eller på det du gjorde. Hur du krossade mig totalt med 16 månader av lögner. Och sättet jag fick reda på det var inte fint heller. Jag bara önskar att den dagen inte hade hänt. Då kanske vi hade firat denna dagen tillsammans istället för att jag ligger hemma i min säng, lyssnar på vår låt och med forsande tårar. Det har varit jävligt svårt att hålla masken idag. Så många gånger idag som jag bara ville skrika och springa ifrån alla människor i närheten. Både i skolan och på dansen. Måste säga ett stort tack till Emma S som gav mig en jävla massa skratt under dagens lektion.

"JB", jag saknar dig så otroligt mycket. Fan fan fan att jag inte har ditt nummer. Inte för att jag tror det, men ser du detta så ber jag dig. Skicka iväg ett litet sms.. Jag vill i alla fall kunna ha dig som vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0