DANCE FOR ME IS NOT HAVING A HOBBY BY THE SIDE... IT'S MY LIFE!

För att göra det så enkelt så möjligt för er så ska jag beskriva mitt tillstånd med tre bokstäver - D Ö D. Mitt uppe i träningen kallade poledanceinstruktören My in mig för att lära mig lite på stången. Jag måste faktiskt säga att det var det roligaste jag har gjort på mycket länge. Det är inte strippdans som många kan få för sig. Långt ifrån! Det är styrka så att det skriker om det. Jag kan knappt röra mina armar efter 1 timmes pole. Men underbart är det!

Det är verkligen något jag ska fortsätta på. Tagga VIP kort guld, då jag kan gå på zumba, poledance och alla andra danser jag vill gå på. No time for school = awesome! Haha, bra förebild det där. Nej, men nu ska jag sätta på ett DH avsnitt och chilla sönder. TAGGA DANS IMORGON!



”Här inne får du möjlighet att våga vara kvinna och du behöver inte skämmas för att du är tunn eller stor”
- My Othind (hon på bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0