I'M NOT JEALOUSE, I JUST DON'T LIKE TO SHARE - GABRIELLE SOLIS

Jag har spenderat hela dagen med att kolla på DH och ska börja på avsnitt sju as we speak. Även fast jag vet vad som kommer hända i varje avsnitt blir jag lika förvånad varje gång något drastiskt händer. Jag längtar redan tills de avsnitten då Beau Mirchoff är med, även fast det är långt åt helvete tills dess. Han har alltid varit min baby ♥

En grej som faktiskt är ganska skönt, jag har ingen aning om var min mobil är. Hörde innan att jag fick ett sms så jag letade efter den. 10 minuter senare så pallade jag helt enkelt inte mer så jag lät den plinga. Det är faktiskt rätt skönt ibland att bara vara asocial på heltid! (HAHA)

Back to DH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0