keeping THE blade

Men här uppdaterar vi flitigt. Känner mig som en riktig pingla som uppdaterar varje sekund. Eller inte? Nej, men ibland hinner man inte. Speciellt när man har kompisar som stressar isönder en så att man inte hinner göra något innan man ska till bussen... jävla kristin. Hehe, ne skoja. Eller inte. Aja, åkte in till stan och tog en lunch med kristin på big buddah. Sen nu på kvällen så har jag för det mesta lärt mig lite nya låtar på pianot som Party Rock Anthem, Unfaitful, Apologize osv. Har också ställt till med kaoz i laröd med kristin och anna rådis. Underbar kväll helt enkelt.. übertack för den!

Men bara för att mitt skal är finare än ditt?

WTF!? ÄR KLOCKAN REDAN HALV 1!? Jag som precis tänkte ägna resten av kvällen att göra en ny design.. jaha då får man va la vaken sent. Hade ändå bara tänkt att använda dagen imorgon till en äkta kolla film/ deg dag. Awesome!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0