LÄSARFRÅGOR

Fan va ful jag kännde mig när jag skrev rubriken. Jaja, men ni får leva med det. Har fått massvis med frågor nu för tiden och jag älskar det. Tack för det. Ska till och med svara på dom anonyma/utan blogg eller mail. De som skriver sin blogg brukar jag svara i deras blogg. Ja, ni fattar. (Gör också om frågorna lite, för jag tycker det är lite ''skrytsamt'' att lägga upp när de skriver jättefin blogg osv)

När ska du färga tillbaka ditt hår till rött?
Svar: Älskar hur många gånger jag har fått denna frågan. Det är så många som faktiskt tycker om mitt röda hår. Det värmer skitmycket! För att svara på frågan, denna veckan tror jag. Jag funderar på om jag vill göra det hos frisör eller hemma. Det tvättas ju ändå ut, även fast man färgar det med permanent. Ska snacka med en frisör snart och fråga. Men så snart som möjligt. Jag älskar verkligen det och trivs hur bra som helst i det! Jag vill bara ha det NU NU NU när jag ser bilder på det!



Kan du berätta mer om impulse? Miljön, personalen och sådär?
Svar: Självklart! Jag började svara på denna frågan, men insåg att inlägget skulle bli alldeles för långt då och ingen skulle faktiskt palla läsa. Så jag tar denna frågan i ett eget inlägg en annan gång tyvärr. Kanske ikväll eller imorgon? Får se. Men snart blir det i alla fall!

Vad menar du med se det som en utmaning i headern? Vad är utmaningen?
Svar: Jo, se det som en utmaning är faktiskt mitt motto som jag säger till mig själv rätt ofta varje dag. Om jag känner att något är svårt, så får jag den meningen i huvudet som en push. Det är faktiskt en sak jag har fått fram via dansen. Ibland kanske det kommer steg som man inte alls hänger med i, men hur ska man kunna utvecklas om man inte tar på sig lite för svåra grejer ibland? När man väl har klarat stegen så blir man så stolt över sig själv liksom. Och det har jag tagit med i mitt vardagliga liv, som tillexempel i skolan. Svårt tal i matten - se det som en utmaning. Kanske kommer med den personen jag absolut inte vill komma med i grupparbeten - se det som en utmaning. Ja, jag tror ni fattar. Testa säga det för er själva när något är för svårt för er. Det hjälper, jag lovar. Vik inte undan om det är för svårt. Bara gör ditt bästa för att klara av det, så blir det awesome tillslut!









sönderredigerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0