LIKE... THAT'S WHAT WE ARE. AWESOME!

Här glömmer man att uppdatera.. trodde helt ärligt att jag hade gjort det men tydligen inte. Jaja, inte mycket att göra. HIF matchen slutade 1 - 1, men HIF äger ändå så det är lugnt. Svenska mästare och allt. Awesome!? Kom hem runt halv 6 och har ''pluggat'' (sjungit) sen dess. Bra chey där asså. Måste faktiskt plugga, men både böckerna och glosorna är i skolan. Justefan.. vi har läxa där vi ska hålla tal inför hela klassen och jag bestämde mig för att byta ämne innan idag. Så jag har någon timme på mig att lära mig ett helt nytt. ''Awesome''? Let's do this. Lunds dans och musikalgymnasium next, jao!

Det funkar typ inte att lägga upp nya bilder så ni får en gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0