NEVER REALLY HAD LUCK, COULDN'T FIGURE OUT HOW TO LOVE

Vet ni vad jag ska göra nu...? Ladda ner alla åtta Desperate Housewives säsonger och börja om från avsnitt ett. Rätt awesome ändå? Har ändå inget annat för mig. Vill inte göra något heller. Tänker ha en äkta ''The Lazy song-dag''. Har snackat om det för ett tagsen också. När man inte känner för att göra något. Man vill bara vara hemma och slippa klä på sig ens. Hur underbart är inte det? Faaast.. måste ju städa rummet först. Annars blir mamma lite arg :)



Världens bästa brorsor.. även fast man vill stoppa ner er i en låda tills ni håller tyst och lämnar mig ifred i mellanåt. Men jag älskar er ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0