SOMEONE LIKE YOU

Jag hatar rubriker.. vad ska man skriva liksom? Jaja, skit samma. Hemma från en fullspeckad dag. Men kul var det i alla fall! Hela veckan är helt packad med grejer som jag ska hinna med.. ajaj. Haha, nej men efter skolan så slutade vi i stan. Skulle egentligen träffa en vän men han kunda tyvärr inte så vi fick ta det en annan dag. Istället slutade jag upp med Lisa, Olivia och Frida (förlåt tjejer..) och sen kollade jag på Fridas träning. Duktig chey det där! Nu är jag hemma och en varm säng + femman väntar på mig. Ska bara chilla lite mer framför datorn. Tänkte svara på två frågor jag fått här på bloggen i nästa inlägg, så håll utkik! Ciaoo!



Varför måste du vara så långt borta? Hoppas du har det bra där i himmeln ... Vi saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0