SVAR PÅ FRÅGOR

Anonym om JESSIE J:
hej kan du inte ladda upp när du sjunger denna låten och andra ? jag tycker du sjunger mega bra <3

Svar: Låten du menar är Who you are (för er som inte har läst det inlägget) med Jessie J. Visst, jag kan alltid försöka lära mig att sjunga den låten, men det är så jävla svårt. Hennes röst är helt fantastisk. Asså, jag klarar att komma upp i tonen, men det låter inte alls lika fint som när hon gör det. Så kanske.. vi får se. Men du som skrev det får jättegärna komma med en annan låt som jag ska göra en cover på. Vilken som helst! :)

123 om INSPIRATION:
Vad söker du hos en kille , ?

Svar: Söt fråga :) Jag har en rätt klar syn på hur den perfekta killen ska vara enligt mig, så denna frågan är väldigt enkelt. Ett måste är (tyvärr) magrutor och muskler. Jag är så otroligt såld på det, så bara han har magen så är det nästan lugnt. Men det är bara utseendet. Insidan är det viktigaste. Han måste vara rolig, gärna ha samma humor som jag. Han ska vara snäll, men inte för snäll. Lite retlig är ju gulligt. Ni vet, när man retas lite med varandra. Sånt tycker jag är jätteroligt.. hehe. Han ska inte vara tråkig när man träffas, utan vilja hitta på saker. Så man inte gör samma saker hela tiden. Gärna sportig och om han håller på HIF så är det ett stort plus i kanten! En grej som jag blir heeeeelt såld på är om han kan sjunga / spela något instrument. En kille som kan det är en kille för mig, hehe. Jag älskar det helt enkelt. Är han snygg och har rösten, då är det den perfekta killen för mig. (Om insidan är underbar såklart!) Som sagt, jag vet rätt mycket hur en kille ska va för att va perfekt i mina ögon. Men ja... hehe. Kommer aldrig hitta en som passar in. Hoppas du blev nöjd med svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0