WHAT GOES AROUND COMES AROUND

Tummen upp för awesome uppdatering? Med en nypa ironi där också... Vad händer just nu? Jo, ingenting! Jag vet att jag måste plugga men det finns så enormt mycket grejer jag måste fixa. Bland annat föra över kontaker från den gamla till den nya mobilen, även lite bilder. Jag måste skriva in mina viktiga grejer i mobilen osv. Men ååh, typ skitviktigt prov imorgon och jag har inte ens öppnat boken. Utan att överdriva, inte en enda gång. Fuck my life. Mina sms-buddys uppehåller mig också. Bra Felicia, bra!



Edit: Glömde säga att jag kollade på klassen jag ska ta över idag. Riktigt grymma var dom faktiskt. Både tjejer och killar, awesome!? Det blev inget i receptionen idag, då han var för sjuk för att åka iväg så jag börjar på måndag istället. Sångpedagogen gick awesome, då vi kom fram till att jag ska uppträda någonstans (vet ej var) i mitten av november. Acoustic & everything... hey ya heter låten. Jag ska våga!

Kommentarer
Postat av: haha

fjorreeetröjan , ?

2011-10-06 @ 19:09:19
Postat av: Olivia Nilsson

Du kommer våga, för du kan!!!<3

2011-10-06 @ 20:54:14
URL: http://Oliviajohanna.devote.se
Postat av: Anonym

kan inte du berätta mer om impulse? asså, miljön och personalen och sådär? :)

2011-10-16 @ 02:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0