JAG ÄLSKAR DIG!


Jag älskar dig min fina (oftast fula.. hehe) bästa vänn, speciellt efter idag. Vi är så jävla sjuka! ♥


Jag är så otroligt glad ska ni veta! Denna veckan har jag fått reda på så extremt mycket goda nyheter angående dansen så det finns inte. Jag känner att jag verkligen kan bli något. För en gångs skull har jag det självförtroendet, och jag älskar det!

- Dansen jag och Frida N gjorde tillsammans blev extremt bra. Vi visade den för vår lärare Gabriella och hon älskade den så mycket så att hon bad oss lära ut den till alla hennes klasser + visa upp den på uppvisningar osv. Hon blev så otroligt glad! That made my day!


- Vi impulse-elever ska dansa på antingen tempel eller tivoli. VET NI HUR AWESOME DET KOMMER BLI!?


- Nästa termin har jag och Frida H en dröm att uppfylla. Innan jag ger mig ut i the real world så har jag bestämt mig för att bli danslärare. Jag fick nyss reda på att jag och Frida ska vara danslärare för 10 - 13 åringar. EN AV MÅNGA DRÖMMAR UPPFYLLDA, CHECK!

Allt går min väg.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0