PLUGG PÅ RASTER

Känns bra när var man än går i skolan sitter alla med historieboken uppslagen i handen. Provet är för halva klassen om 10 min, men så tur som jag har så är det om 1 timme för mig. Jag har inte kunnat sova inatt på grund av prestationsångest. Har så jävla höga krav på mig själv om jag ska kunna komma in på den skolan jag vill komma in på.  Det är typ mitt allt. Men då måste jag höja alla mina betyg. Jag har VG i historia, men jag måste få MVG. ''Lycka till''. Fan. Jag kommer faila och jag kommer inte komma in och jag kommer inte bli något. Inte något stort i alla fall.. fml.


Kommentarer
Postat av: Noahb

Du kommer komma in,det är jag helt säker på,tror på dig:)

2011-09-09 @ 15:03:00
URL: http://noahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0